17.11.2015

Yılda ortalama ağırladığı 22 milyon ziyaretçi çeken Capacity Alışveriş ve Yaşam Merkezi Genel Müdürü Özcan Ekşib, AVM'ler olmadan markaların, markalar olmadan da AVM'lerin olamayacağına dikkat çekti. Birbirine bağlı bu zinciri doğru oluşturmanın asıl başarıyı getirdiğini belirten Özcan Ekşib, Capacity'nin hem Bakırköy hem de İstanbul'da bulunan alışveriş merkezleri arasında, sahip olduğu 200'ün üzerinde kusursuz marka karması ile özellikle bölgede benzersiz bir durumda olduğunun altını çizdi.

100 MAĞAZA OLMALI

Capacity'de şu anda hiç boş mağaza olmadığını ve 120 farklı markanın kiralama talebini değerlendirdiklerini söyleyen Ekşib, 100 mağazanın altında olan AVM'lerin açılmaması gerektiğini düşündüğünü, 100'ün üzerinde mağaza sayısında olan AVM'lerin ise lokasyonlarını değerlendirerek sektöre girmeleri gerektiğini belirtti. Marka karması ve alışverişe getirdiği konfor unsurlarıyla da Capacity'nin tercih edildiğini belirten Genel Müdür Özcan Ekşib, bölgenin cazibe merkezi olmalarının temel sebeplerinin başında konum olarak Capacity'nin rahat ulaşımı ve çevresinde bulunan yaya trafiğinin çok güçlü olması nedeniyle ziyaretçiler tarafından yoğunlukla tercih edildiğine dikkat çekti.